خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

از قیمت نجومی علیرضا بیرانوند رونمایی شد ؛ جدایی بیرانوند قطعی شد؟

علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، عملکرد فوق العاده‌ای در جام جهانی، لیگ قهرمانان و جام ملت های آسیا داشت و به همین دلیل در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن تقریباً دو برابر شده است.

این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر شناخته شده است، بیرانوند را سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۵۵ میلیارد تومان می‌شود. او حدود ۴۰ روز قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

بیرا‌نوند درحال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپلیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس در صدد برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و تقابل با پاختاکور ازبکستان است که سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

اما با توجه به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش و البته بازی های خوب ترابی در فصل پیش ، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی ترابی نیز در سایت ترانسفرمارکت ارزش یک میلیون یورویی دارند تا پس از بیرانوند در رده دوم با ارزش‌ترین بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرند.

تصویری عجیب از منشا پس از اتفاقات اخیر

یکشنبه بود که کمیته اخلاق از محرومیت موقت منشا به دلیل درگیری با یک هوادار خبر داد. این حکم جنجال های زیادی به دنبال داشت اما به نظر می رسد که این حاشیه ها تاثیری در روحیه منشا نداشته و این مهاجم خوشحال و خندان در تمرینات اخیر استقلال حضور داشته و خود را آماده نبرد بزرگ با الدحیل در قطر می کند.