خرید و فروش و رهن و اجاره
خرید و فروش و رهن و اجاره

خرید و فروش و رهن و اجاره

شایعه جنجالی در اردوی استقلال ؛ پاتوسی رفتنی است؟!

خبری درباره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال منتشر شد که البته صحت آن هنوز مشخص نیست و به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است. خبر از این قرار است که پل لورنزو ستاره جوان تیم دوم اسپانیول که سابقه انجام چند بازی در لالیگا را هم دارد و در پست هافبک وسط بازی می‌کند و سابقه انجام ۷ بازی در تیم‌های ملی زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال اسپانیا را دارد مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

گویا فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال با توجه به رابطه ای که با باشگاه اسپانیول دارد واسطه این انتقال و خرید بزرگ خواهد بود. قیمت این بازیکن هم ۳۲۰ هزار یورو اعلام شده که قرار است به صورت قرضی با امکان خرید قطعی به استقلال منتقل شود.

اگر چنین خبری درست باشد از ۲ منظر قابل توجه است.

پاتوسی یا منشا رفتنی هستند؟

حضور یک بازیکن خارجی غیر آسیایی یعنی باشگاه تصمیم دارد تا از بین ایسما گونکالوس و آیاندا پاتوسی  گاودیون منشا دست کم با یک نفر قطع همکاری کند تا جا برای خرید جدید احتمالی باز شود.

در نگاه اول منشا که فعلا شرایط خوبی در استقلال ندارد و بنا بر ادعای مدیران باشگاه قرارداد فصل آینده‌اش مشروط است گزینه اصلی خواهد بود.

ارزش قرارداد فصل آینده این مهاجم نیجریه ای حدود ۲۵۰ هزار دلار اعلام شده بود که با ۳۲۰ هزار یورو ادعا شده برای بازیکن اسپانیایی تفاوت چندان زیادی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.